Hej! Wszystkim, przepraszam was, że tak długo mnie nie było, ale zwyczajnie nie miałam czasu... 

Jednak teraz postaram się wstawiać rozdziały systematycznie. 

Mogę wam powiedzieć, że napisałam nowe opowiadanie i jest ono na podstawie pewnego serialu który oglądałam w dzieciństwie, to był bardzo popularny serial i może niektórzy z was go znają, a jeśli nie to polecam sobie obejrzeć na CDA są wszystkie odcinki. Uważam, że ten serial jest jednym z najlepszych z całej tej serialowej serii.

Uprzedzam tylko, że w moim opowiadaniu zmieniona jest nieco historia i dodana jest jedna bohaterka...

O jakim serialu mówię? Może ktoś z was skojarzy podczas czytania mojego nowego opowiadania.

Jeśli ktoś domyśli się z jakim serialem związana jest ta seria którą napisałam... Możecie śmiało napisać w komentarzu 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demon Hunters#2

Son of the Devil#2

Daughter of church of Night#3