Przepraszam

Przepraszam, że nie było mnie tak długo, ale miałam problemy.


Jest taka strona o nazwie SameQuizy, może niektórzy z was ją kojarzą, a może nie. Ale ja tam publikuję dokładnie te same opowiadania które wstawiam też tutaj. Jednak niestety musiałam usunąć swoje konto na tej stronie ponieważ zostałam zhejtowana przez dwie osoby, a właściwie przez jedną. Ja na prawdę nie rozumiem tego, dlaczego ludzie hejtują innych? Co im to daje? 
Napiszę wprost i podam jej nazwę bo może ktoś z was ma konto na tej stronie i coś zaradzi bo moderatorzy tej strony sobie nic z tego nie robią. Ta użytkowniczka nazywa się @VanRose na tej stronie i powiem otwarcie. Ona jest złą osobą, bo ona i jej koleżanka @Mroczna-Patrycja zaczęły mnie atakować. Ta pierwsza zaczęła mnie wyzwać, obrażać, kpiła ze mnie i naśmiewała się oraz wypisywała różne kłamstwa i głupoty na mój temat ogólnie strasznie. Ta druga powiedziała mi wprost,że mi się należy i cieszy się,że usunęłam konto pomimo tego,że ja im nic nie zrobiłam. Ani nie napisałam im nic złego, ani nie obraziłam ani nic kompletnie. One obie się dobrały tak i zaczęły mnie hejtować, a @VanRose szczególnie. Wyzywała mnie od " Dzieciaków, Smarkul, Gówniar" Ostatnio nazwała mnie "Smarkiem" to jest hejt, a ja mam 22 lata i jestem dorosła.

Najgorsze w tym wszystkim jest to,że moderatorzy strony SameQuizy nic nie robią z tym, zgłaszałam jej konto dwa razy, a oni powiedzieli,że "To nic złego" 

Ja nie rozumiem czy Ci ludzie szukają jakieś atencji czy może cieszą się jak innym dzieje się krzywda czy lubią po prostu obrażać innych i hejtować? @VanRose przyznała się, że lubi Trollować czyli inaczej hejtować, a jak wszyscy wiemy hejt to najgorsze zło na świecie bo niekiedy może prowadzić do nieszczęścia, dużego nieszczęścia i to wtedy winna jest osoba która zaczęła hejtować... 

Jeśli ktoś z was ma konto na stronie SameQuizy to bardzo proszę aby uważać na tą użytkowniczkę, a najlepiej od razu ją zgłosić i wstawić na swój profil post który mówi o hejcie tej osoby i ogólnie o hejcie. 

Ta dziewczyna jest po prostu bezczelna, uważa chyba, że wszystko jej wolno i do każdego może mówić co jej się podoba, tym samym robiąc krzywdę innym. 

Trzeba coś zrobić z tą osobą. 

Dlatego jeszcze raz was proszę, jeżeli macie konto na tej stronie bądź ktoś z was ma konto to proszę od razu zgłoście tego użytkownika bo jeśli się nic nie zrobi z tym to będzie jeszcze gorzej i któregoś razu na prawdę może dojść do nieszczęścia. I to będzie jej wina


..............................................................
Jeszcze raz podaję ich nazwy 
@VanRose
@Mroczna-Patrycja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demon Hunters#2

Son of the Devil#2

Daughter of church of Night#3