Hejka! Chciałam wam przedstawić mojego bloga który posłuży mi głównie do wstawiania i pisania wymyślonych przeze mnie historii... To nie są historie realne, ani takie które dzieją się na prawdę. To są historie które są wymyślone tylko i wyłącznie przeze mnie, pewnie wiecie,że istnieje taka aplikacja jak i strona internetowa Wattpad. com? Ta strona/aplikacja służy głównie do pisania właśnie wymyślonych opowiadań lub książek jak kto woli... I ja też mam konto na Wattpadzie gdzie piszę opowiadania o tematyce Star Wars tylko nieco zmienione, a właściwie są tam moje własne pomysły. Mam nadzieję,że nikt się nie obrazi ani nie pogniewa iż ja nie piszę tak jak było w Star Wars tylko piszę swoje własne pomysły... Stąd też moja nazwa Kara_Ren22 bo nie ukrywam,że lubię Star Wars, a zwłaszcza trzy nowe części. Ludzie mówią o tych filmach róże rzeczy, krytykują je itd. Ale mnie się podobają i to bardzo jednak jest jedno ale... Nie lubię postaci Rey nie wiem dlaczego, ale jej nie lubię. Bardzo lubię postać Kylo Rena i postać generała Armitage'a Huxa... Dlatego w tych seriach tak jak ja to mówię 😁 nie ma Rey, są moje własne wymyślone przeze mnie bohaterki które moim zdaniem idealnie pasują do Kylo Rena i idealnie pasują do tych "moich" historii...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Demon Hunters#2

Son of the Devil#2

Daughter of church of Night#3